Karoserie - kapoty
Karoserie resp. kapota pístového kompresoru ORLÍK JSK 75 se skládá ze tří dílů: vrchní karoserie (1JSK, 2JSK, 3JSK), levá karoserie s otvorem pro vrtuli ventilátoru a pravá. Dle skladové dostupnosti zasíláme náhradní díly kapoty nelakované, nebo lakované, na provoz kompresoru však nemá vliv. Náhradní díl pro servis a generální opravu také kompresorových stanic: PKS 17, PKS 25, PKS 50, EK 50, SKS 75.
-
Vrchní karoserie určená pro kompresory Orlík 1 JSK
-
Vrchní karoserie určená pro kompresory Orlík 2 JSK / 2 DSK
-
Vrchní karoserie určená pro kompresory Orlík 3 JSK
-
Levá karoserie pro kompresory typu:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK/DSK
Orlík 3 JSK/DSK
-
Pravá karoserie pro kompresory typu:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK / DSK
Orlík 3 JSK / DSK
-
Kryt řemenice ventilátoru pro kompresory:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK
Orlík 3 JSK
Orlík 3 DSK
-
Kryt řemenice ventilátoru pro kompresory:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK
Orlík 3 JSK
Orlík 3 DSK
-
AKCE!
Kryt spojky kompresoru Orlík JSK 75
-
-
Původní neodpružená základna ke kompresoru Orlík JSK 75
-
-
Hlava válce pro kompresory:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK
Orlík 3 JSK
Orlík 3 DSK
-
Kryt spojky kompresoru Orlík - plastový
-
Levá karoserie pro kompresory typu:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK/DSK
Orlík 3 JSK/DSK
-
Kompletní sada těsnění pro kompresory JSK
-
Vhodné pro kompresory Orlík JSK 75:
Orlík 1 JSK
Orlík 2 JSK
Orlík 3 JSK
Orlík 3 DSK
-
Vrchní karoserie určená pro kompresory Orlík 2 DSK
-
Vrchní karoserie určená pro kompresory Orlík 2 JSK
-
Vrchní karoserie určená pro kompresory Orlík 3 JSK